”Suuni hymyilee, mut silmät puhuu aivan eri kieltä

Sanon mul on kaikki ok, eleet ovat eri mieltä

Mitä hyvää tehnyt oot kellekään, mistä Sinua palkitaan?

Mitä pahaa tehnyt oon millekään, mistä minua rangaistaan?

Kummallakin sama haave on ja se toiselle vain suodaan

Se toista muistuttaa siitä, mitä kaipaa

 

Mä tiedän, sä et osaa sanoa sanaakaan, joilla oloani helpottaa

Kun olet edessäni, oon kuin en oliskaan, mut tiedän, mun katse vois tappaa

 

Samat leikit kuljettu on melko samaan tahtiin

Unelmista hauraimmatkin yhdessä jaettiin

Nyt välillämme kuilu on niin pitkä, etten osaa sitä poistaa

Minun haave julmasti hylättiin, samalla sinun hyväksyttiin

Onnea en elämästäsi pois saa, en haluakaan, tiedän sen olemassa olevan

Oloani aina pahentavan, en sinuun katsokaan

 

Mä tiedän, sä et osaa sanoa sanaakaan, joilla oloani helpottaa

Kun olet edessäni, oon kuin en oliskaan, mut mun katse vois tappaa ”

 

*muokattu Irinan kappaleesta Mistä minua palkitaan *